Δράσεις

Κυνήγι θησαυρού…με χρώματα παντού!

Κυνήγι θησαυρού με χρώματα παντού!

Η αυλή γέμισε ΧΡΩΜΑΤΑ, ΓΕΛΙΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙ, Δεξιότητες αλλά κ ΓΝΏΣΕΙΣ

Στα πλαίσια των εθίμων της Αποκριάς αλλά και συνεργατικών δράσεων με  στόχο την καλλιέργεια του σεβασμού στη διαφορετικότητα, την ανάπτυξη της συλλογικότητας, και, κατ’ επέκταση, την ενδυνάμωση των μαθητών/τριών:

Η εκπαιδευτικός του Τ.Ε. Βρύνα Ζωή και ο δάσκαλος της Ε’ τάξης κ. Λιόγας Αναστάσιος  συνεργαστήκαμε άψογα και οργανώσαμε αυτό το ομαδικό παιχνίδι την τελευταία Παρασκευή πριν το τριήμερο της Καθαρά Δευτέρας (15 Μαρτίου 2024). Εκείνη η  εβδομάδα είναι ” η «Τυρινή» ή «Μακαρονού». Την Κυριακή της Τυρινής, γνωστή ως «Τρανή Αποκριά», κορυφώνονται οι γιορταστικές εκδηλώσεις, η ευθυμία, οι οικογενειακές και συλλογικές διασκεδάσεις. Σε πολλές περιοχές όταν νυχτώσει ανάβουν φωτιές (φανοί, κλαδαριές, μπουμπούνες, καψαλιές). Συγκεντρώνονται το βράδυ στο σπίτι του γηραιότερου της οικογένειας για να γλεντήσουν και να συγχωρεθούν, γιατί αρχίζει η Μεγάλη Τεσσαρακοστή (Σαρακοστή), μακρά περίοδος νηστείας και προετοιμασίας για το Πάσχα”

Πηγή: http://www.kentrolaografias.gr/el/content/%CE%AD%CE%B8%CE%B9%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%AC%CF%82

Ομαδικά παιχνίδια, γρίφοι, χαμόγελα, γέλια, συνεργασία, γέλιο για τον κοινό στόχο! Τα παιδιά καταφέρανε να συνεργαστούν υπέροχα και αυτός ήταν ο Θησαυρός! Οι μεγάλοι μαθητές βοηθούσαν τους μικρούς, αλλά και οι μικροί πολλές φορές τους “βγάλαν τα γυαλιά” 😉. Διαφορετικά χρώματα, διαφορετικές ηλικίες, διαφορετικές προσωπικότητες, διαφορετικές ικανότητες ο καθένας κι όμως έγιναν όλοι μία πολύχρωμη ομάδα και συμπλήρωναν ο ένας τον άλλον!

Συγχαρητήρια στην ομάδα που κέρδισε (Κόκκινη) αλλά κυρίως συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για την καλή διάθεση, την συνεργασία, την αποδοχή, την αλληλοβοήθεια και την ομαδική δουλειά.

Άλλωστε ο κανόνες του παιχνιδιού ήταν ένας: “Καλή συνεργασία και σεβασμός“! 

Με λίγα λόγια η δράση:

Όλοι οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες από όλες τις τάξεις. Η κάθε ομάδα είχε ένα χρώμα κορδέλας 🎗️🎗️🎗️ 🫶🤟που έδεσαν στα χεράκια τους και πήραν το αντίστοιχο όνομα της ομάδας τους. (Ευχαριστώ τον μαθητή της Στ’ τάξης Πέτρο, που με βοήθησε να κόψω τις κορδέλες για όλους τους μαθητές!!!) Η κόκκινη, κίτρινη, πορτοκαλί, μωβ, μπλε και πράσινη ομάδα ήταν έτοιμες!!!

Με το χτύπημα του κουδουνιού η κάθε ομάδα έπρεπε να σταματήσει σε ένα σταθμό (θρανίο) που ήταν γύρω γύρω στην αυλή και να λύσει τους γρίφους ή τις δοκιμασίες (κώδικας Μπράιγ, αναγνώριση ήχων, μπόουλινγκ, ερωτήσεις γνώσεων, γρίφοι, αναγραμματισμός, κρυπτόλεξα κ.α)

Μόλις άκουγαν το κουδούνι 🔔 που κρατούσε ο κύριος Τάσος  και ρύθμιζε το παιχνίδι, έπρεπε να πάνε στον επόμενο σταθμό. Ο τελικός γρίφος, αφού πέρασαν από όλους τους σταθμούς δόθηκε από το διευθυντή του σχολείου κ. Γιάννη Στατούδη… Κι εκεί έληξε το κυνήγι. 

Έπειτα ακολούθησε η συγκέντρωση των βαθμών και δόθηκαν βραβεία 🥇🥇🥇 στα μέλη της νικητριας ομάδας αλλά και καραμέλες 🍬🍬🍬σε όλα τα παιδιά. Ευχαριστούμε πολύ όσους συναδέλφους συμμετείχαν κ στήριξαν τη δράση αλλά και τους φοιτητές που με πολλή διάθεση δέχτηκαν να  συμμετέχουν.

Βρύνα Ζωή, Τ.Ε

Λιόγας Αναστάσιος, Δάσκαλος Ε’ Δημοτικού