«Αντίο Δημοτικό… Καλώς το Νέο Ξεκίνημα!»

IMG 20260612 222126

Μέσα σε μια ζεστή και ιδιαίτερα συγκινητική ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026 η γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς στο Δημοτικό Σχολείο Ανθείας.

Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης πρωταγωνίστησαν σε μια όμορφη εκδήλωση γεμάτη τραγούδια, χορό και θεατρικά σκετσάκια, που ετοίμασαν με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα. Οι μελωδίες και οι χορογραφίες τους χάρισαν ζωντάνια και χαρά, ενώ τα σκετσάκια, εμπνευσμένα από στιγμές της σχολικής ζωής, προκάλεσαν γέλιο αλλά και γλυκιά νοσταλγία.

Ξεχωριστή στιγμή της εκδήλωσης αποτέλεσε ο αποχαιρετισμός από τους μαθητές της Ε΄ τάξης προς τους τελειόφοιτους της ΣΤ΄. Με λόγια γεμάτα αγάπη και θαυμασμό, ευχήθηκαν καλή συνέχεια στο νέο τους ξεκίνημα, δημιουργώντας ένα έντονα συγκινησιακό κλίμα που άγγιξε όλους τους παρευρισκόμενους.

Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, με τη σειρά τους, αποχαιρέτησαν το σχολείο που αποτέλεσε δεύτερο σπίτι τους, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη τους προς τους δασκάλους και τους γονείς τους. Οι στιγμές αυτές ήταν γεμάτες συγκίνηση, χαμόγελα αλλά και δάκρυα, καθώς ένας σημαντικός κύκλος της ζωής τους έφτανε στο τέλος του.

Οι εκπαιδευτικοί, εμφανώς συγκινημένοι, ευχήθηκαν στα παιδιά καλή πρόοδο και επιτυχία, τονίζοντας πως το σχολείο θα αποτελεί πάντα ένα ασφαλές λιμάνι γεμάτο αγάπη και στήριξη.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με θερμά χειροκροτήματα και ευχές για ένα όμορφο καλοκαίρι και ένα ακόμα πιο ελπιδοφόρο μέλλον για όλους τους μαθητές.

Καλό καλοκαίρι! 🌼

IMG b2d4b3eb97a7d27c06b3335e84f7c9e4 V

IMG 20260612 092716

IMG 20260612 092834

00

Μουσικοθεατρική παράσταση με άρωμα ’60s από τέσσερα Δημοτικά Σχολεία της Αλεξανδρούπολης

“Ρεμπέτες και Μοντέρνοι αλά… ’60s”

01 1

Μια ξεχωριστή μουσικοθεατρική παράσταση είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν όσοι βρέθηκαν την Πέμπτη 21 Μαΐου 2026 στο Πνευματικό Κέντρο της Ιεράς Μητροπόλεως Αλεξανδρουπόλεως. Η εκδήλωση, με τίτλο «Ρεμπέτες και Μοντέρνοι αλά… ’60s», ταξίδεψε το κοινό σε μια νοσταλγική εποχή γεμάτη μουσική, ρυθμό και θεατρικότητα.

Η παράσταση πραγματοποιήθηκε με τη σύμπραξη τεσσάρων Δημοτικών Σχολείων: του Δημοτικού Σχολείου Άνθειας, του 7ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης «Ιωάννης Μητράκας», του Δημοτικού Σχολείου Χηλής και του Δημοτικού Σχολείου Μάκρης, αναδεικνύοντας τη δύναμη της συνεργασίας στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί συνεργάστηκαν δημιουργικά, ενώνοντας ταλέντο, φαντασία και μεράκι, παρουσιάζοντας ένα πρόγραμμα γεμάτο τραγούδι, χορό και θεατρικά δρώμενα εμπνευσμένα από τη δεκαετία του ’60.

Η αίθουσα γέμισε από μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και πολίτες, οι οποίοι καταχειροκρότησαν θερμά την προσπάθεια των παιδιών, δημιουργώντας μια ζεστή και συγκινητική ατμόσφαιρα.

Η φετινή δράση ξεχώρισε τόσο για την καλλιτεχνική της ποιότητα όσο και για το μήνυμα συνεργασίας και ενότητας μεταξύ των σχολικών μονάδων. Πάνω απ’ όλα, ανέδειξε τη σημασία της ενεργού συμμετοχής των μαθητών, οι οποίοι μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες καλλιεργούν αξίες όπως η συνεργασία, η υπευθυνότητα και η δημιουργική έκφραση, θεμέλια για τη διαμόρφωση ενεργών πολιτών του αύριο.

1 4

2 4 3 5

4 5

5 4

6 4 7 4 9 2

10 3

11 2 13 1

14

15

19

21 16

22

 

 

Σχεδιασμός Επιδαπέδιων Παιχνιδιών στην Αυλή

Στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, της  αναβάθμισης του σχολικού περιβάλλοντος και της ενίσχυσης της δημιουργικής απασχόλησης των μαθητών, πραγματοποιήθηκε ο σχεδιασμός και η δημιουργία επιδαπέδιων παιχνιδιών από τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄ταξης,  στον προαύλιο χώρο του σχολείου. Συγκεκριμένα, διαμορφώθηκαν παιχνίδια όπως, κουτσό, τρίλιζα, διαδρομές ισορροπίας και άλλες παιγνιώδεις δραστηριότητες που προάγουν τη συνεργασία, την κοινωνική αλληλεπίδραση και τη σωματική άσκηση.

Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στη διαδικασία επιλογής και αξιοποίησης των παιχνιδιών, αναπτύσσοντας δεξιότητες συνεργασίας, ομαδικότητας και δημιουργικής έκφρασης. Μέσα από το παιχνίδι ενισχύθηκαν η κινητικότητα, η επικοινωνία και η ευγενής άμιλλα, ενώ παράλληλα καλλιεργήθηκε κλίμα αποδοχής και συμπερίληψης μεταξύ των μαθητών.

Η δράση συνέβαλε ουσιαστικά στη μετατροπή της σχολικής αυλής σε έναν χώρο δημιουργίας, χαράς και ψυχαγωγίας, προσφέροντας στα παιδιά ευκαιρίες για ενεργητικό και ποιοτικό διάλειμμα. Παράλληλα, ενίσχυσε τη θετική στάση των μαθητών απέναντι στο σχολείο και βελτίωσε το συνολικό παιδαγωγικό και κοινωνικό κλίμα της σχολικής μονάδα.

1 3

3α

4α

5α

14α 15α

Ημέρα της Γερμανικής Γλώσσας (Tag der deutschen Sprache)

0 1

Η ΣΤ΄ τάξη της Ανθείας γιόρτασε με ενθουσιασμό την Ημέρα της Γερμανικής Γλώσσας (Tag der deutschen Sprache), συμμετέχοντας σε μια σειρά από δημιουργικές δραστηριότητες. Οι μαθητές και οι μαθήτριες έλυσαν γρίφους, γνώρισαν παραδοσιακές γερμανικές λιχουδιές, ενώ δεν παρέλειψαν –για ακόμη μία χρονιά– να αναζητήσουν τα πασχαλινά αυγά που έκρυψε ο λαγός (der Osterhase), παίρνοντας μέρος στο αγαπημένο παιχνίδι της αναζήτησης κρυμμένων αυγών (Ostereiersuche).

Μέσα από αυτές τις δράσεις, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά στη γερμανική γλώσσα και κουλτούρα με τρόπο ευχάριστο και βιωματικό.

1 2

7 3 6 3

5 3 4 4

3 4 2 38 3 9 1

10 1 11

12 13

Συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου Άνθειας στην Παρέλαση Ελευθερίων Αλεξανδρούπολης

Με ιδιαίτερη περηφάνια και συγκίνηση, το Δημοτικό Σχολείο Άνθειας συμμετείχε στην εορταστική παρέλαση για τα Ελευθέρια Αλεξανδρούπολης, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 14 Μαΐου στην Αλεξανδρούπολη.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες παρέλασαν με τάξη και ενθουσιασμό, κρατώντας την ελληνική σημαία και τιμώντας την ιστορική ημέρα της απελευθέρωσης της πόλης.

Η παρουσία του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας έδωσε ιδιαίτερη σημασία στη γιορτή και έκανε τη στιγμή ακόμα πιο ξεχωριστή για όλους.

Πλήθος κόσμου, επίσημοι και τοπικές αρχές καταχειροκρότησαν τους μικρούς μαθητές για την εξαιρετική τους παρουσία. Το Δημοτικό Σχολείο Άνθειας απέδειξε για ακόμη μια φορά ότι η νέα γενιά κρατά ζωντανές τις αξίες της ελευθερίας, της ιστορίας και της συλλογικής μνήμης.

Η συμμετοχή αυτή θα μείνει αξέχαστη τόσο για τα παιδιά όσο και για όσους είχαν την ευκαιρία να την παρακολουθήσουν, γεμίζοντας όλους με αισιοδοξία για το μέλλον.

2 1 3 2

4 2

Oplus_131072

Άρωμα Άνοιξης και Παράδοσης: Τα Κάλαντα του Λαζάρου στο Δημοτικό Σχολείο Άνθειας

IMG 20260403 111513

Την Παρασκευή  3  Απριλίου , παραμονή του Λαζάρου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Άνθειας  αναβίωσαν ένα από τα πιο όμορφα πασχαλινά έθιμα της ελληνικής παράδοσης: τα Κάλαντα του Λαζάρου.

Ντυμένοι με παραδοσιακές στολές και γεμάτοι ενθουσιασμό, οι «Λαζαρίνες» στόλισαν με φροντίδα τα καλαθάκια τους με λουλούδια της άνοιξης, δημιουργώντας μια πολύχρωμη και χαρούμενη ατμόσφαιρα. Τα παιδιά τραγούδησαν τα κάλαντα από τάξη σε τάξη, μεταφέροντας το μήνυμα της αναγέννησης, της ελπίδας και της ζωής.

Η δράση αυτή δεν ήταν μόνο μια ευκαιρία για γιορτή, αλλά και για μάθηση. Οι μαθητές γνώρισαν καλύτερα τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας, κατανοώντας τη σημασία της διατήρησης της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Η συμμετοχή όλων ήταν συγκινητική, ενώ το σχολείο γέμισε με χαμόγελα, τραγούδια και ανοιξιάτικα αρώματα. Τέτοιες πρωτοβουλίες ενισχύουν τη συνεργασία και τη δημιουργικότητα των παιδιών, κρατώντας ζωντανές τις παραδόσεις μας.

Και του χρόνου με υγεία και χαρά!

α

β

γ

ε

ζ

η

«Συγκίνηση και περηφάνια στη γιορτή της 25ης Μαρτίου»

trashed 1777357063 IMG 20260323 140710

Την Πέμπτη 24 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία η σχολική γιορτή του Δημ. Σχολείου Άνθειας, με τη συμμετοχή των μαθητών των  Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων.

Οι μαθητές παρουσίασαν ένα πλούσιο και συγκινητικό πρόγραμμα, τιμώντας την ιστορική επέτειο με θεατρικά δρώμενα, απαγγελίες ποιημάτων, τραγούδια και παραδοσιακούς χορούς, που ανέδειξαν το πνεύμα και τις αξίες της εποχής. Μέσα από τις ερμηνείες τους, κατάφεραν να μεταφέρουν στο κοινό μηνύματα ελευθερίας, ενότητας και αγάπης για την πατρίδα, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε σε κλίμα συγκίνησης και υπερηφάνειας, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις σε γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους όσοι συνέβαλαν στην προετοιμασία και την επιτυχημένη πραγματοποίηση της γιορτής.

4

5

6

14

9

19

11 1

εικόνα Viber 2026 03 24 15 34 55 453

εικόνα Viber 2026 03 24 15 18 34 674 εικόνα Viber 2026 03 24 15 35 43 870

εικόνα Viber 2026 03 24 15 35 24 4798

εικόνα Viber 2026 03 24 15 36 47 106

«Οι Πιπερόκοκκοι και ο Θησαυρός των Βαθέων Θαλασσών»

1α1β

Οι μαθητές των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄ του Δημοτικού Σχολείου Άνθειας είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια ξεχωριστή κινηματογραφική εμπειρία στο πλαίσιο του μαθήματος των Γερμανικών, παρακολουθώντας τη γερμανική παιδική ταινία «Die Pfefferkörner und der Schatz der Tiefsee» («Οι Πιπερόκοκκοι και ο Θησαυρός των Βαθέων Θαλασσών») με ελληνικούς υπότιτλους.

Η προβολή πραγματοποιήθηκε από την Κινηματογραφική Λέσχη Αλεξανδρούπολης, σε συνεργασία με το Goethe-Institut Athen και την Τοπική Επιτροπή Γερμανικής Γλώσσας Ν. Έβρου, προσφέροντας στους μαθητές μια δράση που συνδύασε τη γλωσσική μάθηση με την καλλιέργεια της κινηματογραφικής παιδείας και της περιβαλλοντικής συνείδησης.

1α 1Πρόκειται για μια συναρπαστική αστυνομική περιπέτεια, όπου οι νεαροί ήρωες Άλις και Ταρούν διερευνούν τη δράση ενός αδίστακτου επιχειρηματία ανακύκλωσης, ο οποίος απορρίπτει παράνομα πλαστικά στη θάλασσα. Παράλληλα, ο Ταρούν αναζητά τη μητέρα του, σε μια υπόθεση που συνδέεται με μια σημαντική επιστημονική ανακάλυψη ικανή να συμβάλει στην προστασία των θαλάσσιων οικοσυστημάτων. Μέσα από την πλοκή της, η ταινία αναδεικνύει με ευαισθησία αλλά και ένταση ζητήματα περιβαλλοντικής προστασίας, κοινωνικής υπευθυνότητας και συνεργασίας.

Η δράση αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη εκπαιδευτική εμπειρία, καθώς οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τη γερμανική γλώσσα σε αυθεντικό επικοινωνιακό πλαίσιο, ενώ παράλληλα προβληματίστηκαν γύρω από σύγχρονα περιβαλλοντικά ζητήματα. Μέσα από τη συζήτηση που ακολούθησε, αναδείχθηκε η σημασία της ενεργού στάσης του πολίτη και της συλλογικής προσπάθειας για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.

Το σχολείο μας συνεχίζει να στηρίζει δράσεις που ενισχύουν τη βιωματική μάθηση και καλλιεργούν αξίες όπως η υπευθυνότητα, η συνεργασία και ο σεβασμός προς το περιβάλλον, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση ενεργών και ευαισθητοποιημένων πολιτών του αύριο.

γερμανικα

Οι τυχεροί του 2026 στο Δημοτικό Σχολείο Άνθειας

1Κοπή βασιλόπιτας στο Δημοτικό Σχολείο Άνθειας για το νέο έτος 2026
Την Τρίτη 20 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε η κοπή της βασιλόπιτας για το 2026
στο Δημοτικό Σχολείο Άνθειας, σε εορταστικό κλίμα. Την εκδήλωση τίμησαν με
την παρουσία τους ο ιερέας της ενορίας, ο οποίος ευλόγησε τη βασιλόπιτα, καθώς
και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων. Ο Σύλλογος πρόσφερε δώρα στους
τυχερούς μαθητές που βρήκαν το φλουρί, χαρίζοντας χαμόγελα και ευχές για μια
καλή και δημιουργική χρονιά.

2

4

Η ΣΤ΄ τάξη ως ενεργός πολίτης στη διατήρηση της τοπικής παράδοσης

Γιορτινή ατμόσφαιρα από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης στους δρόμους του χωριού

Την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025, οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Άνθειας βγήκαν στους δρόμους και στις αυλές του χωριού για να ψάλλουν τα παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα κάλαντα.

Με ενθουσιασμό και χαμόγελο, οι μικροί μαθητές γέμισαν με γιορτινή ατμόσφαιρα τις γειτονιές, φέρνοντας χαρά στους κατοίκους και στέλνοντας το μήνυμα της κοινότητας και της αγάπης για τις γιορτές.

Η εκδήλωση αυτή αποτελεί πλέον μια όμορφη παράδοση του σχολείου μας, που συνδέει τους μαθητές με την τοπική κοινωνία, την ιστορία του τόπου και την πολιτιστική κληρονομιά του. Μέσα από τη συμμετοχή τους, οι μαθητές ενισχύουν την έννοια του ενεργού πολίτη, μαθαίνοντας να συνεισφέρουν στην κοινότητα και να σέβονται τις παραδόσεις. Οι κάτοικοι υποδέχτηκαν με χαρά τους μικρούς καλαντιστάδες, που γέμισαν το χωριό με μουσική και χαμόγελα προσφέροντας φιλοδωρήματα, γλυκίσματα και θερμές ευχές.

Η δράση αναδεικνύει τη σημασία της συμμετοχής, της συνεργασίας και της διάδοσης των πολιτιστικών μας εθίμων στις νεότερες γενιές, κρατώντας ζωντανή την παράδοση και τις αξίες της κοινότητας.