“Ρεμπέτες και Μοντέρνοι αλά… ’60s”

Μια ξεχωριστή μουσικοθεατρική παράσταση είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν όσοι βρέθηκαν την Πέμπτη 21 Μαΐου 2026 στο Πνευματικό Κέντρο της Ιεράς Μητροπόλεως Αλεξανδρουπόλεως. Η εκδήλωση, με τίτλο «Ρεμπέτες και Μοντέρνοι αλά… ’60s», ταξίδεψε το κοινό σε μια νοσταλγική εποχή γεμάτη μουσική, ρυθμό και θεατρικότητα.
Η παράσταση πραγματοποιήθηκε με τη σύμπραξη τεσσάρων Δημοτικών Σχολείων: του Δημοτικού Σχολείου Άνθειας, του 7ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης «Ιωάννης Μητράκας», του Δημοτικού Σχολείου Χηλής και του Δημοτικού Σχολείου Μάκρης, αναδεικνύοντας τη δύναμη της συνεργασίας στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Μαθητές και εκπαιδευτικοί συνεργάστηκαν δημιουργικά, ενώνοντας ταλέντο, φαντασία και μεράκι, παρουσιάζοντας ένα πρόγραμμα γεμάτο τραγούδι, χορό και θεατρικά δρώμενα εμπνευσμένα από τη δεκαετία του ’60.
Η αίθουσα γέμισε από μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και πολίτες, οι οποίοι καταχειροκρότησαν θερμά την προσπάθεια των παιδιών, δημιουργώντας μια ζεστή και συγκινητική ατμόσφαιρα.
Η φετινή δράση ξεχώρισε τόσο για την καλλιτεχνική της ποιότητα όσο και για το μήνυμα συνεργασίας και ενότητας μεταξύ των σχολικών μονάδων. Πάνω απ’ όλα, ανέδειξε τη σημασία της ενεργού συμμετοχής των μαθητών, οι οποίοι μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες καλλιεργούν αξίες όπως η συνεργασία, η υπευθυνότητα και η δημιουργική έκφραση, θεμέλια για τη διαμόρφωση ενεργών πολιτών του αύριο.











