ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΘΕΙΑΣ ΠΕΜΠΤΗ 11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2026

Με χαρά και αποκριάτικη διάθεση γιορτάστηκε η Τσικνοπέμπτη στο Δημοτικό Σχολείο Άνθειας.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων πρόσφερε κεράσματα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, δημιουργώντας μια ζεστή γιορτινή ατμόσφαιρα. Τα παιδιά συμμετείχαν στο παραδοσιακό γαϊτανάκι και χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς, μαζί με εκπαιδευτικούς και γονείς, γεμίζοντας το σχολείο με χρώματα και χαμόγελα.
Μια όμορφη ημέρα που ένωσε σχολείο και οικογένεια στο πνεύμα της παράδοσης και της χαράς.
Ευχόμαστε σε όλους Καλή Σαρακοστή με υγεία και χαρά!



