
Στο Δημοτικό Σχολείο Άνθειας πραγματοποιήθηκε η δημιουργία Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής στον προαύλιο χώρο, με σκοπό την προώθηση της βιωματικής μάθησης και την καλλιέργεια υπεύθυνης στάσης των μαθητών/τριών του σχολείου, απέναντι στην οδική ασφάλεια. Οι μαθητές/τριες της Δ΄ και ΣΤ΄ τάξης, διαμόρφωσαν έναν ειδικά οργανωμένο χώρο εκπαίδευσης, κατασκευάζοντας αυτοσχέδια σήματα κυκλοφορίας, φωτεινούς σηματοδότες και διαβάσεις πεζών, εφαρμόζοντας στην πράξη βασικούς κανόνες ασφαλούς μετακίνησης.
Η πρωτοβουλία αυτή αποτέλεσε συνέχεια του εκπαιδευτικού προγράμματος της Δ΄ τάξης με τίτλο: «Οι Μικροί Ήρωες της Κυκλοφορίας», μέσα από το οποίο τα παιδιά εξοικειώθηκαν με θεμελιώδεις κανόνες οδικής συμπεριφοράς και ανέπτυξαν δεξιότητες ασφαλούς μετακίνησης ως πεζοί, ποδηλάτες και επιβάτες. Στο πλαίσιο του προγράμματος δημιουργήθηκε επιτραπέζιο παιχνίδι σε μορφή μακέτας πόλης, καθώς και μικρογραφίες σημάτων κυκλοφορίας με απλά υλικά, όπως πλαστελίνη, καλαμάκια, χαρτί και μαρκαδόρους, ενισχύοντας τη βιωματική προσέγγιση της μάθησης.

Ιδιαίτερα σημαντική υπήρξε η συμβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, μέσω της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών και της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών Π.Ε. Έβρου, οι οποίες υποστήριξαν την προσπάθεια με ενημερωτικές παρεμβάσεις και δράσεις ευαισθητοποίησης γύρω από ζητήματα οδικής ασφάλειας.
Η συγκεκριμένη δράση συνέβαλε ουσιαστικά στην ανάπτυξη υπευθυνότητας, συνεργασίας και ενεργού πολιτειότητας, ενισχύοντας παράλληλα τη σύνδεση του σχολείου με την τοπική κοινωνία και προάγοντας ένα ασφαλές και δημιουργικό μαθησιακό περιβάλλον.
















