Σας προσκαλούμε τη Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2022, για ενημέρωση της προόδου των μαθητών της Α΄ και Β΄ τάξης, καθώς και για ενημέρωση και επίδοση βαθμολογίας Α΄ τριμήνου στους μαθητές της Γ-Δ-Ε-ΣΤ τάξης, από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων. Η ενημέρωση, από τους εκπαιδευτικούς θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας των τάξεων από τις 13:20΄ έως τις 14:00΄
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου