Βαθμολογία Α΄ τριμήνου

Σας προσκαλούμε τη Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2022, για ενημέρωση της προόδου των μαθητών της Α΄ και Β΄ τάξης, καθώς και για ενημέρωση  και επίδοση  βαθμολογίας Α΄ τριμήνου στους μαθητές της Γ-Δ-Ε-ΣΤ  τάξης, από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων. Η ενημέρωση, από τους εκπαιδευτικούς θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας των τάξεων από τις 13:20΄ έως  τις 14:00΄

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου