Τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Άνθειας, παραμονές των Χριστουγέννων, φορώντας τα κόκκινα σκουφάκια τους και κρατώντας τα τριγωνάκια τους, με χαμόγελο και χαρούμενη διάθεση πλημμύρισαν τους δρόμους των οικισμών Άνθειας και Αρίστηνου με ήχους και μελωδίες τραγουδώντας τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα.


















