Σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος Αγιασμός, για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 09:00 π.μ. στο Δημοτικό Σχολείο Άνθειας. Οι μαθητές θα προσέλθουν με τις τσάντες τους για να παραλάβουν τα σχολικά βιβλία τους. Η αποχώρηση των μαθητών θα πραγματοποιηθεί στις 09:45 π.μ.
Τα σχολικά λεωφορεία τη Δευτέρα 12/9/2022 θα κάνουν τα δρομολόγια προσέλευσης:
- Νίψα-Δωρικό-Αετοχώρι-Αγνάντια : Το λεωφορείο θα ξεκινήσει στις 08:15΄π.μ. από τη Νίψα και θα ακολουθήσουν οι επόμενοι οικισμοί.
- Λουτρά-ΣΟΣ-Αρίστηνο : Το λεωφορείο θα ξεκινήσει στις 08:15΄π.μ. από τα Λουτρά και θα ακολουθήσουν οι επόμενοι οικισμοί.
Ο Δ/ντής και Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου σας εύχονται
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία!


