636b437c2b9e2

Συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης

Το σχολείο μας συμμετέχει στη δράση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, για τη συλλογή ειδών πρώτης ανάγκης για το Παιδικό Χωριό SOS Αρίστηνου. Ευχαριστούμε τους μαθητές μας, που συμμετείχαν στη δράση αγάπης και αλληλεγγύης!

ΣΟΣ 3 1 2
τρίμηνο 1

Βαθμολογία Α΄ τριμήνου

Σας προσκαλούμε τη Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2022, για ενημέρωση της προόδου των μαθητών της Α΄ και Β΄ τάξης, καθώς και για ενημέρωση  και επίδοση  βαθμολογίας Α΄ τριμήνου στους μαθητές της Γ-Δ-Ε-ΣΤ  τάξης, από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων. Η ενημέρωση, από τους εκπαιδευτικούς θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας των τάξεων από τις 13:20΄ έως  τις 14:00΄

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου

κυκλοφοριακή 1

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ  ΑΓΩΓΗ

Είναι πολύ σημαντικό τα παιδιά, από μικρή ηλικία να γνωρίζουν τους οδικούς κινδύνους και να μαθαίνουν πώς να τους αποφεύγουν, καθώς οι σημερινοί πεζοί θα είναι οι αυριανοί οδηγοί. Έτσι, το σχολείο μας διοργάνωσε,  μια σημαντική και πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση, κατά την οποία επισκέφτηκε το σχολείο Τροχονόμος της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αλεξανδρούπολης. Στην παρουσίαση πήραν μέρος η Α΄ και η  Δ’ τάξη του σχολείου μας, που εκπονούν προγράμματα Κυκλοφοριακής Αγωγής, που είναι ενταγμένα στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.

Οι μαθητές, μέσα από τη βιωματική μάθηση γνώρισαν τους βασικούς κανόνες του Κ.Ο.Κ. και έκαναν  ερωτήσεις στον Τροχονόμο, ο οποίος έδωσε απαντήσεις και έλυσε πολλές απορίες των μικρών μαθητών.

Ευχαριστούμε πολύ την Τροχαία Αλεξανδρούπολης, για τη συνεργασία της & το στέλεχος του Τμήματος Τροχαίας κ. Τριανταφυλλάκη Μηνά, για την πολύ σπουδαία και υπέροχη ενημέρωση που έκανε στα παιδιά!

αμεα

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το 1992, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δίνοντάς μας την ευκαιρία κατανόησης σε θέματα αναπηρίας και ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία. Είναι μια μέρα που μας υπενθυμίζει την υποχρέωση διασφάλισης της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στην εκπαίδευση, βασιζόμενοι στις  αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης.

Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας, με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών υλοποίησαν δράσεις ευαισθητοποίησης, που αφορούσαν  την ισότιμη πρόσβαση όλων των μαθητών στην εκπαίδευση. 

1670010885229 1

Ενδεικτικές δραστηριότητες των τμημάτων:

Γ΄ ΤΑΞΗ 2
ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΑ 1

«Ασφαλώς κυκλοφορώ με το ποδήλατό μου»

Δ΄ ΤΑΞΗ  –  ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2022

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

«Ασφαλώς κυκλοφορώ με το ποδήλατό μου»

Σκοπός του προγράμματος είναι η κινητοποίηση των μαθητών/ μαθητριών στο θέμα της ασφαλούς κυκλοφορίας με το ποδήλατο, της τήρησης των κανόνων του Κ.Ο.Κ. και της προαγωγής κουλτούρας ποδηλάτη. Η σωστή χρήση του ποδηλάτου, ο κατάλληλος εξοπλισμός, και η εφαρμογή του Κ.Ο.Κ. από το Δημοτικό βοηθά τα παιδιά να κατακτήσουν τους κανόνες του κώδικα οδικής κυκλοφορίας και να αντιληφθούν τις υποχρεώσεις αλλά και τα δικαιώματά τους ως ποδηλάτες.

Στο πλαίσιο του παραπάνω προγράμματος οι μαθητές της Δ΄ τάξης του σχολείου μας έκαναν  ποδηλατάδα στους δρόμους των οικισμών  Άνθειας – Αρίστηνου.

ypologisthw 2

“Ασφαλή χρήση του διαδικτύου”

Στο πλαίσιο του Διαπεριφερειακού Θεματικού Δικτύου της Α.Μ.Θ. «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο», όπου το σχολείο μας είναι ενταγμένο και της βελτίωσης του στόχου της Εσωτερικής Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας σχ. έτους 2022-2023 «Οι ψυχολογικές επιπτώσεις της υπερβολικής ενασχόλησης με το διαδίκτυο, τα κοινωνικά δίκτυα και το on line gaming. Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης», οι μαθητές της  Δ΄ – Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης, παρακολούθησαν ενημέρωση, σχετικά με τη σωστή χρήση του διαδικτύου από τις εξειδικευμένες  ψυχολόγους του Κέντρου Κοινότητας  του Δήμου Αλεξανδρούπολης,  την κ. Ιωαννίδου Κατερίνα και την κ. Παζβάντη Χρύσα. Μετά την εκπαιδευτική παρουσίαση ακολούθησαν διαδραστικά παιχνίδια και συζήτηση με τους μαθητές.

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Ανακοίνωση για την επέτειο του “Πολυτεχνείου”

Σας ενημερώνουμε ότι για την επέτειο του «Πολυτεχνείου», την Πέμπτη 17-11-2022, οι μαθητές θα προσέλθουν κανονικά στο σχολείο με τσάντες στις 08:15 π.μ. και θα αποχωρήσουν στις 09:40 π.μ.

Η γιορτή θα πραγματοποιηθεί σε κάθε τμήμα χωριστά.Τα δρομολόγια επιστροφής των λεωφορείων θα πραγματοποιηθούν αμέσως μετά τη λήξη της γιορτής στις 09:40 π.μ. 

Το ολοήμερο τμήμα δε θα λειτουργήσει.

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου

αρχείο λήψης 1

Ενημερωτική Ημερίδα

 «Α΄ Βοήθειες – Αντιμετώπιση Τραυματισμών»

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων»  οι μαθητές των Γ΄ – Δ΄- Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Α΄ Βοήθειες – Αντιμετώπιση Τραυματισμών»  που παρουσίασαν διασώστες  από το ΕΚΑΒ Θράκης. Σκοπός του προγράμματος  ήταν  να μάθουν οι μαθητές  σε ποιες υπηρεσίες μπορούν να απευθυνθούν σε έκτακτες καταστάσεις και  πώς μπορούν να τις  αντιμετωπίσουν σε περίπτωση που  θα κληθούν να προσφέρουν τις Πρώτες Βοήθειες σε κάποιον συνάνθρωπό τους ή και στον ίδιο τους τον εαυτό. Απλά περιστατικά, όπως ένα μικρό τραύμα ή μια ρινορραγία, αν τα  αντιμετωπίσουμε με λάθος τρόπο, μπορεί να επιδεινώσουμε την κατάσταση του τραύματος ή την αιμορραγία. Επίσης  είναι χρήσιμο να γνωρίζουμε κάποιες απλές κινήσεις που μπορεί να προβούν σωτήριες όταν έρθουμε αντιμέτωποι με κάποιον πνιγμό από ένα αντικείμενο ή με μία λιποθυμία.

Θα θέλαμε να  εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες για την ενημερωτική ημερίδα που πραγματοποίησαν  στο σχολείο μας καταξιωμένοι διασώστες του ΕΚΑΒ Θράκης.

Τους ευχαριστούμε για την σημαντική συμβολή τους και την άψογη συνεργασία.

ΕΚΑΒ 3
sports day banner 08

9η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2022

Την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022, στο πλαίσιο του εορτασμού της 9ης Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2022 με κοινό σύνθημα «ΑΘΛΗΣΗ κάθε μέρα, ΥΓΕΙΑ μια ΖΩΗ» και στόχο την ανάδειξη της ωφελιμότητας της άθλησης στη σωματική και πνευματική υγεία εφ’ όρου ζωής, οι μαθητές μας είχαν τη χαρά να γνωρίσουν από κοντά το Ολυμπιακό Άθλημα ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ από ομάδα αθλητών του τοπικού Πολιτιστικού Συλλόγου «Σπάρτακος». Στη συνέχεια  πραγματοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες με τη συμμετοχή όλων των μαθητών με χαρά και ενθουσιασμό στο γήπεδο της Άνθειας.

Ευχαριστούμε τον προπονητή και τους αθλητές του ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ  που διέθεσαν τον πολύτιμο χρόνο τους και ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας.