«Α΄ Βοήθειες – Αντιμετώπιση Τραυματισμών»
Στο πλαίσιο του προγράμματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» οι μαθητές των Γ΄ – Δ΄- Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Α΄ Βοήθειες – Αντιμετώπιση Τραυματισμών» που παρουσίασαν διασώστες από το ΕΚΑΒ Θράκης. Σκοπός του προγράμματος ήταν να μάθουν οι μαθητές σε ποιες υπηρεσίες μπορούν να απευθυνθούν σε έκτακτες καταστάσεις και πώς μπορούν να τις αντιμετωπίσουν σε περίπτωση που θα κληθούν να προσφέρουν τις Πρώτες Βοήθειες σε κάποιον συνάνθρωπό τους ή και στον ίδιο τους τον εαυτό. Απλά περιστατικά, όπως ένα μικρό τραύμα ή μια ρινορραγία, αν τα αντιμετωπίσουμε με λάθος τρόπο, μπορεί να επιδεινώσουμε την κατάσταση του τραύματος ή την αιμορραγία. Επίσης είναι χρήσιμο να γνωρίζουμε κάποιες απλές κινήσεις που μπορεί να προβούν σωτήριες όταν έρθουμε αντιμέτωποι με κάποιον πνιγμό από ένα αντικείμενο ή με μία λιποθυμία.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες για την ενημερωτική ημερίδα που πραγματοποίησαν στο σχολείο μας καταξιωμένοι διασώστες του ΕΚΑΒ Θράκης.
Τους ευχαριστούμε για την σημαντική συμβολή τους και την άψογη συνεργασία.
