Ανακοίνωση για την επέτειο του “Πολυτεχνείου”

Σας ενημερώνουμε ότι για την επέτειο του «Πολυτεχνείου», την Πέμπτη 17-11-2022, οι μαθητές θα προσέλθουν κανονικά στο σχολείο με τσάντες στις 08:15 π.μ. και θα αποχωρήσουν στις 09:40 π.μ.

Η γιορτή θα πραγματοποιηθεί σε κάθε τμήμα χωριστά.Τα δρομολόγια επιστροφής των λεωφορείων θα πραγματοποιηθούν αμέσως μετά τη λήξη της γιορτής στις 09:40 π.μ. 

Το ολοήμερο τμήμα δε θα λειτουργήσει.

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου