“Ασφαλή χρήση του διαδικτύου”

Στο πλαίσιο του Διαπεριφερειακού Θεματικού Δικτύου της Α.Μ.Θ. «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο», όπου το σχολείο μας είναι ενταγμένο και της βελτίωσης του στόχου της Εσωτερικής Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας σχ. έτους 2022-2023 «Οι ψυχολογικές επιπτώσεις της υπερβολικής ενασχόλησης με το διαδίκτυο, τα κοινωνικά δίκτυα και το on line gaming. Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης», οι μαθητές της  Δ΄ – Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης, παρακολούθησαν ενημέρωση, σχετικά με τη σωστή χρήση του διαδικτύου από τις εξειδικευμένες  ψυχολόγους του Κέντρου Κοινότητας  του Δήμου Αλεξανδρούπολης,  την κ. Ιωαννίδου Κατερίνα και την κ. Παζβάντη Χρύσα. Μετά την εκπαιδευτική παρουσίαση ακολούθησαν διαδραστικά παιχνίδια και συζήτηση με τους μαθητές.