Δ΄ ΤΑΞΗ – ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2022
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
«Ασφαλώς κυκλοφορώ με το ποδήλατό μου»
Σκοπός του προγράμματος είναι η κινητοποίηση των μαθητών/ μαθητριών στο θέμα της ασφαλούς κυκλοφορίας με το ποδήλατο, της τήρησης των κανόνων του Κ.Ο.Κ. και της προαγωγής κουλτούρας ποδηλάτη. Η σωστή χρήση του ποδηλάτου, ο κατάλληλος εξοπλισμός, και η εφαρμογή του Κ.Ο.Κ. από το Δημοτικό βοηθά τα παιδιά να κατακτήσουν τους κανόνες του κώδικα οδικής κυκλοφορίας και να αντιληφθούν τις υποχρεώσεις αλλά και τα δικαιώματά τους ως ποδηλάτες.
Στο πλαίσιο του παραπάνω προγράμματος οι μαθητές της Δ΄ τάξης του σχολείου μας έκαναν ποδηλατάδα στους δρόμους των οικισμών Άνθειας – Αρίστηνου.