image

Τσικνοπέμπτη στο Δημοτικό Σχολείο Άνθειας

Τηρώντας και φέτος στο σχολείο μας το έθιμο της Τσικνοπέμπτης, τσικνίσαμε και γιορτάσαμε την έναρξη της φετινής Αποκριάς με πολύ κέφι, χορό και φαγητό. Οι γονείς των παιδιών έψησαν και πρόσφεραν στα παιδιά λουκάνικα και αναψυκτικά. Χορέψαμε το γαϊτανάκι και άλλους παραδοσιακούς χορούς.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, οι οποίοι έστησαν την ψησταριά, έψησαν  και μοιράστηκαν τη χαρά μας!!

6
11 1
10 1
Καταγραφή 3

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Υγιής στάση σώματος-Βάδιση»

Οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Υγιής στάση σώματος-Βάδιση», από τους εξειδικευμένους γιατρούς του Κέντρου Υγείας Αλεξανδρούπολης τον κ. Ζεμαδάνη και τον κ. Βαλκάνη. Σκοπός του προγράμματος ήταν να κατανοήσουν και να γνωρίσουν οι μαθητές τη σημασία και τη σπουδαιότητα της σωστής στάσης του σώματος, ώστε να τους αποτρέψει, από προβλήματα που ευνοεί ο σύγχρονος τρόπος ζωής και τα οποία σχετίζονται με τη σπονδυλική στήλη. Οι μαθητές παρακολούθησαν μια πολύ ενδιαφέρουσα  παρουσίαση, έκαναν ερωτήσεις, όπου οι γιατροί  τους απάντησαν σε όλες τις απορίες τους και ακολούθησε πρακτική προσέγγιση του θέματος.

Ευχαριστούμε θερμά τους γιατρούς τον κ. Ζεμαδάνη και τον κ. Βαλκάνη και το Κέντρο Υγείας Αλεξανδρούπολης, για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημά μας για τη παρακολούθηση του εν λόγω εκπαιδευτικού προγράμματος.

SID2023 LOG1

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

Στο πλαίσιο του Εορτασμού της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου που θα εορταστεί την Τρίτη 7/02/2023 σε περισσότερες από 180 χώρες στον κόσμο, οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου ετοίμασαν  απλές συμβουλές για την ασφαλή και σωστή χρήση του διαδικτύου.

ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ 4

Γιορτή των Τριών Ιεραρχών

Κάθε χρόνο στις 30 Ιανουαρίου  είναι η γιορτή των Τριών Ιεραρχών: Βασιλείου του Μεγάλου, Γρηγορίου του Θεολόγου και Ιωάννου του Χρυσοστόμου.
Καθένας ξεχωριστά έχει τη δική του γιορτή, αλλά και τους τρεις μαζί τους γιορτάζουμε στις 30 Ιανουαρίου, γιατί έχουν πολλά κοινά γνωρίσματα: Ζούσαν απλή ζωή χωρίς πολυτέλειες. Αφιέρωσαν τη ζωή τους στους φτωχούς και στους δυστυχισμένους συνανθρώπους τους.  Ήταν σοφοί, αγάπησαν τα γράμματα και τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων.
Έγιναν μεγάλοι δάσκαλοι, πραγματικοί φωστήρες, αλλά και σπουδαίοι ρήτορες.  Ο λαός τους εκτιμούσε και τους αγαπούσε, για τη σοφία τους και την καλοσύνη τους. Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών είναι γιορτή των γραμμάτων, των δασκάλων,  των μαθητών και  των σχολείων.
Μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου και του Γυμνασίου της Άνθειας  τίμησαν τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών με εκκλησιασμό. Πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη Αρτοκλασία και ο Πανηγυρικός της ημέρας.

ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ 1
2 1 1

Διδακτική επίσκεψη της Δ΄ τάξης στην αλευροβιομηχανία “ΜΥΛΟΙ ΘΡΑΚΗΣ Α.Ε.”

Την Παρασκευή  27/01/2023, οι μαθητές της Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Άνθειας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στους «Μύλους Θράκης».
Τα παιδιά είχαν  τη δυνατότητα να επισκεφτούν όλους τους χώρους παραγωγής, συσκευασίας και αποθήκευσης του προϊόντος και να έρθουν σε επαφή με τα διάφορα τμήματα της συγκεκριμένης επιχείρησης.
Μέσα από μια βιωματική ξενάγηση, από τον κ. Νίκο Τζανετάκη και το εξειδικευμένο προσωπικό των Μύλων να συμμετέχουν σε ποικίλες δραστηριότητες,  όπως,  επίσκεψη στο χημείο, παρακολούθηση πειραμάτων και  επίσκεψη στο χώρο του αρτοποιείου, δοκιμάζοντας τα νοστιμότατα κεκάκια που τους πρόσφερε ο αρτοποιός.
Ευχαριστούμε πάρα  πολύ την εταιρία “ΜΥΛΟΙ ΘΡΑΚΗΣ Ι. ΟΥΖΟΥΝΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.” για τη συνεργασία και  για το δώρο που μας πρόσφερε στο τέλος της ξενάγησης.

1 1 4

Γκαλερί φωτογραφιών από τη διδακτική επίσκεψη

Previous Image
Next Image

info heading

info content


15

Διδακτική επίσκεψη της Δ΄ τάξης στο Αεροδρόμιο “Δημόκριτος” Αλεξανδρούπολης

Μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία στο αεροδρόμιο «Δημόκριτος» Αλεξανδρούπολης είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου  2023, οι μαθητές της Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Άνθειας. Ο Προϊστάμενος του Αερολιμενικού Ελέγχου του Κρατικού Αερολιμένα Αλεξανδρούπολης κ. Καβαρατζής  Σταύρος και οι εργαζόμενοι του αεροδρομίου υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά τους μαθητές του σχολείου μας, οι οποίοι ξεναγήθηκαν  στους χώρους του αεροδρομίου. Γνώρισαν από κοντά τον πύργο ελέγχου, την πίστα του αεροδρομίου όπου πήραν μια γεύση από τις διαδικασίες αναχώρησης και άφιξης των αεροσκαφών,  είδαν από κοντά την απογείωση ενός αεροσκάφους και ακολούθησαν όλες τις διαδικασίες έκδοσης εισιτηρίου, ελέγχου επιβατών και αποσκευών, επιβίβασης κτλ. Οι μαθητές παρακολούθησαν εντυπωσιασμένοι την όλη ξενάγηση.

5 1 1

Γκαλερί φωτογραφιών από τη διδακτική επίσκεψη

Previous Image
Next Image

info heading

info content


7 7

Διδακτική επίσκεψη της Γ΄ και ΣΤ΄ τάξης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αλεξανδρούπολης

Στις 18 Ιανουαρίου 2023 ημέρα Τετάρτη, οι τάξεις του σχολείου μας  Γ΄ και  ΣΤ΄, επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας. Σ΄ ένα καινούργιο κτίριο που αποπνέει πολιτισμό, με άριστα καταρτισμένους επιστήμονες αρχαιολόγους, ιδιαίτερα ευγενικοί,  με παιδαγωγική ευαισθησία και διδακτική μεταδοτικότητα, μας ξενάγησαν στους χώρους του μουσείου και μας παρουσίασαν τα εκπληκτικά εκθέματά του. Τα εκπαιδευτικά προγράμματα που παρακολουθήσαμε ήταν ενδιαφέροντα κι ο τρόπος προσέγγισής τους πολύ γοητευτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας. Αποχωρήσαμε ολοκληρώνοντας την επίσκεψη μας με ευχάριστα συναισθήματα, οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ, που το συνοδεύουν τα χαμόγελά μας στις φωτογραφίες μας,  στους κυρίους και τις κυρίες του μουσείου.

1 1
2 2 1
ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ 1

Κοπή βασιλόπιτας

Την Τετάρτη  18  Ιανουαρίου 2023, κόψαμε στο σχολείο μας την πρωτοχρονιάτικη πίτα με τις ευλογίες του ιερέα της ενορίας μας και την παρουσία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Οι βασιλόπιτες και τα δωράκια ήταν προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, τον οποίον και ευχαριστούμε!

1 1 1
1672215015358

Χριστουγεννιάτικη γιορτή

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022. Το σχολείο γέμισε από χαμόγελα μαθητών, καθώς ήταν η πρώτη γιορτή μετά την πανδημία, που παρουσιάζονταν στους γονείς και στα συγγενικά πρόσωπα των μαθητών.
Στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου παραβρέθηκαν γονείς, παππούδες, γιαγιάδες και παλιοί μαθητές του σχολείου μας.
Η γιορτή ξεκίνησε με χριστουγεννιάτικα τραγούδια από τους μαθητές της Ε-ΣΤ΄ Τάξης, ακολούθησε το θεατρικό σκετς της Α΄ τάξης «Χριστουγεννιάτικα στολίδια». Οι μαθητές της Γ-Δ Τάξης τραγούδησαν παραδοσιακά κάλαντα, από διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Στη συνέχεια οι μαθητές της Β΄ τάξης παρουσίασαν το θεατρικό τους «Το χαμένο αστεράκι». Η γιορτή έκλεισε με τη χορωδία του σχολείου και τα παραδοσιακά κάλαντα της Θράκης.  
Με τη λήξη της γιορτής ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων κέρασε λαχταριστά χριστουγεννιάτικα γλυκίσματα στους μαθητές και σε όλους όσους παρακολούθησαν τη γιορτή.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές του σχολείου και στους εκπαιδευτικούς που επιμελήθηκαν την εκδήλωση τον κ. Ρούμκο, την κ. Γκιντίδου,  την κ. Ροηλίδη και την κ. Μιμιλίδου, καθώς και τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου που είχε τη γενική διοργάνωση. 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 1

 

Καταγραφή

Κάλαντα στους δρόμους των οικισμών Άνθειας και  Αρίστηνου

Τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Άνθειας, παραμονές των Χριστουγέννων, φορώντας τα κόκκινα σκουφάκια τους και κρατώντας τα τριγωνάκια τους, με  χαμόγελο και χαρούμενη  διάθεση  πλημμύρισαν τους δρόμους των οικισμών Άνθειας και  Αρίστηνου με ήχους και μελωδίες  τραγουδώντας τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα.

1 1