Δράσεις για μαθητές Α’ και Γ’ τάξης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Παγκόσμια ημέρα ψυχικής υγείας Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, οι μαθητές της Α΄ και Γ’ τάξης συμμετείχαν σε μια σειρά βιωματικών εργαστηρίων που συντόνισε η κοινωνική λειτουργός του σχολείου Σαββίδου Μαρία, με στόχο την καλλιέργεια της ψυχικής ανθεκτικότητας, της συναισθηματικής έκφρασης και της φροντίδας του εαυτού.

Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν με βιωματικό, δημιουργικό και παιγνιώδη τρόπο, δίνοντας στα παιδιά τη δυνατότητα να αναγνωρίσουν, να εκφράσουν και να διαχειριστούν τα συναισθήματά τους, μέσα σε ένα κλίμα ασφάλειας, συνεργασίας και χαράς. Στόχος των δράσεων ήταν να κατανοήσουν οι μαθητές την έννοια της ψυχικής υγείας, να αναγνωρίσουν θετικά και αρνητικά συναισθήματα και να τα εκφράζουν με ασφάλεια, να αναπτύξουν δεξιότητες φροντίδας του εαυτού και ενίσχυσης της ψυχικής ευεξίας, να καλλιεργήσουν τη χαρά, τη συνεργασία και τη δημιουργική έκφραση στην ομάδα και να αντιληφθούν ότι όλα τα συναισθήματα είναι αποδεκτά και φυσιολογικά.

Ειδικότερα, οι μαθητές της Α΄ τάξης ταξίδεψαν με τη φαντασία τους στη “Χώρα των Συναισθημάτων”. Μέσα από παιχνίδι, χρώματα και δημιουργία, έμαθαν να αναγνωρίζουν, να ονομάζουν και να εκφράζουν όσα νιώθουν. Η δράση ξεκίνησε με τον «Κύκλο των Συναισθημάτων», όπου τα παιδιά μοιράστηκαν ποια συναισθήματα γνωρίζουν και σε ποιες στιγμές τα νιώθουν. Στη συνέχεια, συμμετείχαν στη δραστηριότητα «Η Γραμμή των Συναισθημάτων», όπου μέσα από χρωματιστά χαρτόνια, στεφάνια και παραδείγματα καταστάσεων (π.χ. “κερδίζεις σε ένα παιχνίδι”, “πέφτει το παγωτό σου”) αποτύπωσαν το πώς αλλάζει η συναισθηματική τους διάθεση. Το εργαστήριο ολοκληρώθηκε με τη δράση «Η Φούσκα μου», όπου κάθε παιδί ζωγράφισε μέσα στη “φούσκα” του όσα το κάνουν χαρούμενο και έξω από αυτήν όσα το στενοχωρούν. Οι ζωγραφιές παρουσιάστηκαν στην ολομέλεια, ενισχύοντας τη θετική αυτοαντίληψη και την ενσυναίσθηση μέσα στην ομάδα.

Οι μαθητές της Γ’ τάξης συμμετείχαν σε ένα βιωματικό εργαστήριο αφιερωμένο στην ψυχική ευεξία. Μέσα από τέσσερις σταθμούς δραστηριοτήτων, εξερεύνησαν τη σημασία της ψυχικής υγείας και τρόπους φροντίδας του εαυτού. Η αρχή έγινε με ένα «Brainstorming», όπου εξέφρασαν τις απόψεις τους για το  τι είναι ψυχική υγεία. Υπήρξε καταιγισμός ιδεών και συζήτηση για τη σημασία της ψυχικής ισορροπίας και των συναισθημάτων που μας δυσκολεύουν ή μας ενδυναμώνουν. Στη συνέχεια, έγινε εστίαση στα «Μυστικά Συναισθήματα» όπου τα παιδιά έγραψαν ή ζωγράφισαν συναισθήματα που δυσκολεύονται να εκφράσουν και τα τοποθέτησαν ανώνυμα στο «κουτί των συναισθημάτων», μαθαίνοντας πως η έκφραση φέρνει ανακούφιση. Τέλος, οι μαθητές δημιούργησαν μια αφίσα με τη «Συνταγή για Καλή Ψυχική Υγεία» για χαρούμενο μυαλό και καρδιά, χρησιμοποιώντας λέξεις όπως ξεκούραση, χαμόγελο, φίλοι, χρόνος για τον εαυτό μου, παιχνίδι κ.τ.λ., η οποία κοσμεί την είσοδο του σχολείου και είναι προσβάσιμη σε όλα τα παιδιά.

Οι μαθητές όλων των τάξεων έφυγαν από τις δράσεις πιο χαρούμενοι, πιο συνδεδεμένοι και πιο συνειδητοποιημένοι για τη σημασία της ψυχικής υγείας. Καλλιεργώντας τη χαρά, μαθαίνουν να φροντίζουν τον εαυτό τους και τους άλλους.

4

5

6

2

1

73

12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025

Σύνθημα: «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ»

Την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025, το σχολείο μας συμμετείχε ενεργά στον εορτασμό της «12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2025».

Καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου, πραγματοποιήθηκαν αθλητικές δράσεις και δραστηριότητες μέσα και έξω από τον σχολικό χώρο, με στόχο να αναδειχθούν τα πολλαπλά οφέλη της φυσικής δραστηριότητας, της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και την ποιότητα ζωής.

Ιδιαίτερη στιγμή της ημέρας αποτέλεσε η ενημέρωση από τον σχολικό νοσηλευτή με θέμα «Η προσωπική μου υγιεινή», η οποία έδωσε χρήσιμες γνώσεις στους μαθητές.

Οι εκδηλώσεις κορυφώθηκαν στο γήπεδο του Αριστείνου, όπου υλοποιήθηκε ένα πλούσιο πρόγραμμα που ετοίμασαν ο γυμναστής, η κοινωνική λειτουργός και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας.

Με ενθουσιασμό, συνεργασία και χαρά, οι μαθητές έστειλαν το μήνυμα ότι ο αθλητισμός είναι υγεία, δημιουργία και δράση

!1 1

6α

4α

5α

3α

2α

Καλή Αρχή στη Νέα Σχολική Χρονιά! Αγιασμός σχ. έτους 2025-26

Με χαμόγελα, όνειρα και καινούργιες εμπειρίες ξεκινάμε το ταξίδι της γνώσης!

Το προαύλιο του Δημοτικού Σχολείου της Άνθειας, την  Πέμπτη  (11/09/25)  γέμισε ξανά με παιδικές φωνές και χαμόγελα, καθώς οι μαθητές συναντήθηκαν με συμμαθητές και δασκάλους, για τον καθιερωμένο Αγιασμό, αφήνοντας πίσω τους την καλοκαιρινή ανάπαυλα.
Η επιστροφή στα θρανία συνοδεύεται από ανάμεικτα συναισθήματα, καθώς τόσο οι μαθητές όσο και οι γονείς καλούνται να προσαρμοστούν στη σχολική ρουτίνα, ελπίζοντας σε μια χρονιά γεμάτη πρόοδο και επιτυχίες.
Ευχόμαστε σε όλους,  μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και κηδεμόνες υγεία, δημιουργικότητα και δύναμη.
Ας γεμίσουμε τις τάξεις με συνεργασία, αγάπη και χαρά!

Τη φετινή χρονιά, 2025-26, στο Δημ. Σχολείο της Άνθειας φοιτούν 68 μαθητές-τριες
και θα λειτουργήσει ως 6/θέσιο.

Α΄ τάξη: 7
Δ΄ τάξη: 14
Β΄ τάξη: 10
Ε ΄ τάξη: 13
Γ΄ τάξη: 8
Στ΄ τάξη: 13

Στο σχολείο μας λειτουργεί πρωινή ζώνη ολοήμερου και απογευματινή ζώνη
ολοήμερου με δύο τμήματα.
Στο Νηπιαγωγείο της Άνθειας φοιτούν 19 μαθητές-τριες και λειτουργεί  ολοήμερο
τμήμα.

1

5

2

3

4

«Ένα αντίο γεμάτο χαμόγελα και συγκίνηση – Αποχαιρετισμός της ΣΤ’ τάξης στο Δημοτικό Σχολείο…»

                                                                                                                                     ΠΕΜΠΤΗ  12 / 06 / 2025

Με μια ξεχωριστή γιορτή γεμάτη συγκίνηση, χαμόγελα και δημιουργικότητα, το Δημοτικό Σχολείο αποχαιρέτησε τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης, οι οποίοι ετοιμάζονται να κάνουν το επόμενο μεγάλο βήμα της μαθητικής τους πορείας: το Γυμνάσιο.

Η αυλή του σχολείου γέμισε παιδικές φωνές, χειροκροτήματα και έντονα συναισθήματα, καθώς οι μαθητές όλων των τάξεων συμμετείχαν σε μια εκδήλωση γεμάτη εκπλήξεις. Η γιορτή ξεκίνησε με έναν σύντομο και συγκινητικό χαιρετισμό από τον υποδιευθυντή του σχολείου, ο οποίος ευχαρίστησε τους δασκάλους, τους γονείς και φυσικά τα παιδιά για τη συνεργασία και τις όμορφες στιγμές της χρονιάς.

Ακολούθησαν χορογραφίες από τα παιδιά της Α΄ και της Β΄ τάξης, που μέσα από χιουμοριστικά σκετς και ζωντανές ερμηνείες παρουσίασαν στιγμές από την καθημερινότητα στο σχολείο. Η Γ΄ τάξη εντυπωσίασε με ένα θεατρικό σκετς βασισμένο στην ελληνική μυθολογία, που απέσπασε θερμό χειροκρότημα.

Η ατμόσφαιρα έγινε ιδιαίτερα συγκινητική όταν προβλήθηκαν φωτογραφίες από τη σχολική διαδρομή των παιδιών της ΣΤ΄ τάξης. Τα τραγούδια «Αν όλα τα παιδιά της γης» και «Ας κρατήσουν οι χοροί», που ερμήνευσαν οι μαθητές της Γ΄ και  ΣΤ΄ τάξης, άγγιξαν βαθιά τις καρδιές όλων των παρευρισκόμενων.

Στη συνέχεια, τα παιδιά της Ε΄ τάξης παρουσίασαν παραδοσιακούς ελληνικούς χορούς, ενώ οι απόφοιτοι της ΣΤ΄ εντυπωσίασαν με μοντέρνες χορογραφίες, δείχνοντας τη δημιουργικότητα, τη ζωντάνια και τη φαντασία τους. Η εκδήλωση κορυφώθηκε με την απονομή αναμνηστικών από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, συνοδευόμενη από ευχές και λόγια αγάπης από τους δασκάλους.

Με μάτια λαμπερά και καρδιές γεμάτες αναμνήσεις, οι μικροί απόφοιτοι αποχαιρέτησαν το σχολείο όπου έκαναν τα πρώτα τους βήματα στη γνώση, έπαιξαν, έμαθαν και μεγάλωσαν. Πλέον, με τις «βαλίτσες» γεμάτες εμπειρίες, είναι έτοιμοι να ανοίξουν τα φτερά τους και να πετάξουν προς τη νέα τους σχολική περιπέτεια: το Γυμνάσιο.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

IMG 20250612 101019

IMG 20250612 110351

IMG 20250612 111727

Φεστιβάλ Μαγειρικής  στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης

1 4

Στο πλαίσιο της υλοποίησης δράσεων συνεκπαίδευσης και διασχολικών συνεργασιών, το σχολείο μας συμμετείχε μετά από πρόσκληση στο Φεστιβάλ Μαγειρικής που διοργανώθηκε στον προαύλιο χώρο του αγαπημένου μας Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης. Η συνεργασία αυτή, που ξεκίνησε την προηγούμενη σχολική χρονιά και συνεχίζεται με συνέπεια, εντάσσεται στα «Δίκτυα Σχολείων» με στόχο την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, την αποδοχή της διαφορετικότητας, την προώθηση της συμπερίληψης και την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών μέσα από κοινές βιωματικές δράσεις.

εικόνα Viber 2025 06 08 17 55 41 509

εικόνα Viber 2025 06 08 17 55 41 982

εικόνα Viber 2025 06 08 17 49 16 278

εικόνα Viber 2025 06 08 17 55 41 288

εικόνα Viber 2025 06 08 17 49 12 553

 

 

“Το Σχολείο που Θέλουμε” Μια επιστολή προς τον Δήμαρχο

Ως επισφράγισμα όλων των παιδαγωγικών δράσεων που υλοποιήθηκαν στη διάρκεια της χρονιάς, οι μαθητές συνέταξαν μια επιστολή προς τον Δήμαρχο της πόλης μας. Η συγκεκριμένη επιστολή αποτελεί το απόσταγμα των σκέψεων, συναισθημάτων και προβληματισμών που γεννήθηκαν μέσα από τις ποικίλες δραστηριότητες. Τα παιδιά εξέφρασαν με αυθεντικότητα τις απόψεις και τα όνειρά τους για ένα σχολείο πιο ανοιχτό, δημιουργικό και χαρούμενο. Μέσα από αυτή τη συμβολική πράξη, ανέλαβαν ενεργό ρόλο, καλλιεργώντας παράλληλα αξίες όπως η συμμετοχή, ο σεβασμός και η ενσυναίσθηση. Μέσα από μια όμορφη και αυθόρμητη δραστηριότητα, οι μαθητές του σχολείου μας μίλησαν, έγραψαν και ζωγράφισαν τις σκέψεις τους για το σχολείο. Τι τους αρέσει, τι θα ήθελαν να αλλάξει, τι τους ενοχλεί και τι ονειρεύονται. Με ειλικρίνεια και φαντασία, κατέγραψαν τα παράπονά τους αλλά και τις θετικές εμπειρίες που ζουν καθημερινά.

Όλες αυτές οι σκέψεις ενώθηκαν σε ένα κοινό κείμενο, μια φωνή μαθητική, γεμάτη όνειρα και ελπίδα. Το αποκορύφωμα της δράσης ήταν η σύνταξη ενός γράμματος προς τον Δήμαρχο της πόλης μας. Ένα γράμμα που δεν είναι μόνο λόγια – είναι επιθυμίες, ανάγκες και προτάσεις από τα ίδια τα παιδιά.

Ζητάμε ένα σχολείο χωρίς κάγκελα, ένα σχολείο ανοιχτό και ελεύθερο. Θέλουμε περισσότερες εκδρομές, να μαθαίνουμε με χαρά και εμπειρίες. Θέλουμε ένα σχολείο που να μας ακούει, που να μας αγκαλιάζει, που να μας βοηθά να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι.

Το γράμμα αυτό είναι μια πρόσκληση. Από παιδιά, για παιδιά. Για το σχολείο που θέλουμε και μπορούμε να δημιουργήσουμε μαζί.

Ακολουθεί η επιστολή των μαθητών:

“Αγαπητέ μας Δήμαρχε κ. Ζαμπούκη,

Καταρχάς σας ευχόμαστε να έχετε υγεία !

Είμαστε οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Ανθείας και θέλουμε να σας πούμε πώς ονειρευόμαστε το σχολείο μας!

Θέλουμε το σχολείο μας να είναι ένα χαρούμενο μέρος. Να έχει πολλά χρώματα, λουλούδια και δέντρα. Θα θέλαμε να μην έχει κάγκελα γύρω-γύρω, γιατί αισθανόμαστε σαν φυλακισμένοι. Θέλουμε να νιώθουμε ελεύθεροι!

Θα μας άρεσε να παίζουμε περισσότερο. Να έχουμε πιο μεγάλα διαλείμματα και περισσότερες κούνιες, τσουλήθρες και γήπεδα για μπάλα. Τα διαλείμματα είναι για εμάς πολύ σημαντικά, γιατί παίζουμε, γελάμε και κάνουμε φίλους.

Θα θέλαμε να πηγαίνουμε πιο πολλές εκδρομές! Να γνωρίσουμε καινούρια μέρη, μουσεία, θέατρα, πάρκα και τη φύση. Έτσι μαθαίνουμε καλύτερα και περνάμε υπέροχα!

Επίσης, θέλουμε το σχολείο μας να έχει ζεστές αίθουσες, πιο πολλά βιβλία, υπολογιστές, παιχνίδια, μουσικά όργανα και υλικά για ζωγραφική και κατασκευές. Να μαθαίνουμε με τρόπο διασκεδαστικό και όχι μόνο από τα βιβλία.

Θα θέλαμε να έχουμε και πιο πολλές γιορτές, θεατρικά έργα και εκδηλώσεις όπου να συμμετέχουν και οι γονείς μας.

Και το πιο σημαντικό: θέλουμε να είμαστε χαρούμενοι στο σχολείο. Να νιώθουμε ότι μας αγαπούν, ότι μας ακούν και ότι η γνώμη μας μετράει.

Επίσης, θέλουμε να μην μαλώνουμε μεταξύ μας, να μιλάμε όμορφα και να σεβόμαστε ο ένας τον άλλον. Θέλουμε να γίνουμε ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ άνθρωποι και να έχουμε ένα σχολείο γεμάτο ΑΓΑΠΗ, ΦΙΛΊΑ και ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

Σας παρακαλούμε να μας βοηθήσετε να φτιάξουμε όλοι μαζί το σχολείο που θέλουμε. Το σχολείο των ονείρων μας!

Με εκτίμηση,

Οι μαθητές του Δ.Σ. ΑΝΘΕΊΑΣ

     Χριστίνα, Νίκος , Μελίκ

(Εκ μέρους όλων των συμμαθητών μας)”

Το Δικό μας “Πάζλ”


Στο σχολείο μας πιστεύουμε στη δύναμη της ομάδας, αλλά και στη μοναδικότητα κάθε παιδιού. Στο πλαίσιο αυτό, σε συνεργασία με την κοινωνική λειτουργό της ΕΔΥ και το Τμήμα Ένταξης, υλοποιήσαμε μια όμορφη δράση στην Α’ Δημοτικού με τίτλο «Το Δικό μας Πάζλ».

Κάθε παιδί δημιούργησε το δικό του κομμάτι από παζλ σε χαρτόνι, γράφοντας επάνω μια λέξη-αξία που θεωρεί σημαντική, όπως σεβασμός, αγάπη, φιλία, αγκαλιά. Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες και παιχνίδια γνωριμίας, τα παιδιά μοιράστηκαν σκέψεις και συναισθήματα, μαθαίνοντας να ακούνε και να σέβονται το ένα το άλλο.

Στο τέλος, όλα τα κομμάτια ενώθηκαν σε ένα ενιαίο παζλ – ένα πολύχρωμο και συμβολικό έργο που αντιπροσωπεύει την ΕΝΌΤΗΤΑ μέσα από τη ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΌΤΗΤΑ. Μέσα από αυτή τη δράση, τα παιδιά κατανόησαν πως κάθε άτομο είναι ξεχωριστό, ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΑΖΛ, όμως όταν συνεργαζόμαστε με σεβασμό και αγάπη, δημιουργούμε κάτι πολύ πιο δυνατό: μια ομάδα.

ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΟΜΟΡΦΟ ΠΑΖΛ! 

Το παζλ μας αποτελεί πλέον ένα σταθερό σημείο αναφοράς στην τάξη και υπενθυμίζει καθημερινά στα παιδιά τις αξίες που μοιραζόμαστε και καλλιεργούμε στο σχολείο μας.


Πρόγραμμα Αλληλοδιδασκαλίας στο Σχολείο μας

Στο σχολείο μας σε συνεργασία με το Τ.Ε. ξεκίνησε με επιτυχία πρόγραμμα αλληλοδιδασκαλίας και δημιουργικής έκφρασης, στο οποίο μεγαλύτεροι μαθητές ανέλαβαν τον ρόλο του δασκάλου, προσφέροντας υποστήριξη και καθοδήγηση σε μικρότερους συμμαθητές τους. Η δράση αυτή στόχευε όχι μόνο στη μαθησιακή ενίσχυση των νεότερων μαθητών, αλλά και στην ενδυνάμωση της συνεργασίας, της υπευθυνότητας και της ενσυναίσθησης ανάμεσα στα παιδιά.

Μέσα από τη διαδικασία της διδασκαλίας, οι μεγαλύτεροι μαθητές ανέπτυξαν δεξιότητες επικοινωνίας, αυτοπεποίθησης και ηγεσίας, ενώ τα μικρότερα παιδιά ένιωσαν ασφάλεια και στήριξη από συνομήλικα πρότυπα. Η πρωτοβουλία αυτή ενίσχυσε το αίσθημα κοινότητας, αλληλεγγύης και σεβασμού στο σχολικό περιβάλλον, αποδεικνύοντας πως η μάθηση μπορεί να ανθίσει όταν βασίζεται στην εμπιστοσύνη και την ομαδικότητα.

Το πρόγραμμα αγκαλιάστηκε με ενθουσιασμό από τους μαθητές και αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία. Θα προσπαθήσουμε με τη νέα χρονιά να το συνεχίσουμε.

ΔΡΑΣΗ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ “ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ”

1. ΑΦΙΣΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ

1α 2

ΔΡΑΣΗ: «Ενεργός Πολίτης – Ευθύνη» του Δημοτικού Σχολείου Άνθειας

Σε μια εποχή όπου οι κοινωνικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις αυξάνονται συνεχώς, η ανάγκη για ενεργούς πολίτες είναι πιο επιτακτική από ποτέ.

Αλλά τι σημαίνει τελικά να είσαι ενεργός πολίτης;

Ο ενεργός πολίτης δεν είναι απλώς κάποιος που ψηφίζει στις εκλογές. Είναι εκείνος που ενδιαφέρεται, συμμετέχει, και προσπαθεί να βελτιώσει την κοινωνία γύρω του. Είναι αυτός που θα διαμαρτυρηθεί ειρηνικά για ένα άδικο μέτρο, που θα οργανώσει μια εθελοντική δράση καθαρισμού, που θα προσφέρει βοήθεια σε ευάλωτες ομάδες, που θα ενημερωθεί για τα κοινά και θα πει τη γνώμη του με υπευθυνότητα και σεβασμό.

Η ενεργή συμμετοχή δεν απαιτεί απαραίτητα μεγάλες θυσίες. Μερικές φορές ξεκινά με απλά πράγματα: να μην πετάξεις σκουπίδια στον δρόμο, να σεβαστείς τους κανόνες, να βοηθήσεις έναν συνάνθρωπο, να στηρίξεις τοπικές πρωτοβουλίες. Αυτές οι μικρές πράξεις χτίζουν ένα μεγαλύτερο σύνολο: μια υπεύθυνη, δίκαιη και δημοκρατική κοινωνία.

Ιδιαίτερα οι νέοι έχουν έναν σημαντικό ρόλο να παίξουν. Με τη φρεσκάδα, τον ενθουσιασμό τις νέες ιδέες τους τη συμμετοχή τους σε σχολικά συμβούλια, ομάδες εθελοντισμού όχι μόνο ενισχύει τη φωνή τους, αλλά και διαμορφώνει το μέλλον.

Η κοινωνία που όλοι ονειρευόμαστε δεν θα χτιστεί από μόνη της. Χρειάζεται πολίτες που νοιάζονται και δρουν. Γιατί τελικά, η δημοκρατία δεν είναι μόνο δικαίωμα – είναι και ευθύνη.

Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού οι εκπαιδευτικοί, και οι  μαθητές/τριες του  Δημοτικού Σχολείου Άνθειας σε συνεργασία με το Σύλλογο γονέων/κηδεμόνων και τους Πολιτιστικούς Συλλόγους Άνθειας/Αριστείνου και Λουτρών, πραγματοποίησαν τη δράση                       «ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΕΙΑΣ» και τοποθέτησαν  «ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ»  με μηνύματα για την προστασία του περιβάλλοντος.

Ας γίνουμε όλοι ενεργοί πολίτες.  Για εμάς.  Για τους άλλους.  Για το μέλλον.

Δα ΤΑΞΗ

Αα ΤΑΞΗ

Βα ΤΑΞΗ

6β

7β

4β

3β

2β

9 1